15 February 2013

52) Viiskümmend kaks


Suusahooja lõpp
 
Suusahooaeg hakkab minu jaoks varsti lõppema e. Tartu Maraton on kohe kohe ukse ees. Ettevalmistus suusamaratoniks on kulgenud plaanipäraselt haigused ja vigastused ei ole mind kimbutanud, mistõttu on lootus, et minu tagasihoidlik unistus saada aeg alla 6 tunni e. siis kasvõi 5.59.59 on täiesti teostatav. Kuigi sisetunne ütleb, et 6.30 alla on ilmselt reaalsem plaan.

Tartu Maratoni korraldajad on  aga minu kehalise vormis suhtes veelgi optimistlikumalt meelestatud, paigutades mind 10. stardigruppi nr 3151 alla. Naised ja mehed minu läheduses ja ümber on maratoni lõpetanud ajavahemikus 5.18-5.20. Sellise boonusega stardinumbri sain ilmselt oma 2011aasta ½ maratoni 2.24-ga läbimise eest. Tänan korraldajaid usalduse eest ja üritan usaldust viimase hetkeni õigustada, kuid eks näis mis saab.

Aga nii kui Tartu Maraton läbi saab nii kohe suusad nurka (kui juhtub aga, et aja alla 5.59.59 saan siis murran suusad ja kepid sealsamas finišis pooleks sestap et tulevikus tulemuse parandamise soovi peale ei tuleleks - tegelikult mulle suusatamine kohe mitte üks põrm ei meeldi) ja lumejooksu harrastama mis äraütlemata tõhus treeningvahend.

 Seda et kas suusad kepid terveks jäävad saab teada siis järgmine nädal.

No comments:

Post a Comment