15 January 2014

74) Seitsekümmend neli

Maratonihooaeg alanud.


Kui varasematel aastatel olen maratonihooaega alustanud märtsi lõpus toimuva Otepää-Tartu maratoniga siis sel aastal sai algus tehtud juba möödunud pühapäeval e. 12. jaanuaril, kui osalesin Vinni-Rakvere Talvejooksu sarja raames toimunud maratonidistantsil. Mingil seletamatul põhjusel arvasin, et see toimub laupäeval ning seetõttu ma sellel osaleda ei saa … kuni siis selgines mullegi, et tegelikult toimub see pühapäeval ning seega sobib see igati minu treeningplaaniga teha pühapäeval üks pikemat sorti aeroobne treening nii 6min/km. Selline 6min/km plaan oli mul ka Rakveres starti minnes. Kuid-kuid kuidagi sattusin hoopis spordijuttu puhuma, jooksma ja lõpuks ka iseendaga võistlema ning tulemuseks tuli endalegi märkamatult 3.54.32. Kahjuks oli teine poolik 1min aeglasem, kui esimene, sestap et 3km enne lõppu jõudis väike kuid siiski agar külm ka minu kontidesse ning võttis sammu kangeks. Arglikult pilku seljataha pöörates arvasin nägevat kõiki neid, kellest varem mööda olin jooksnud poole reipama sammuga mulle järele jõudvat mistõttu lisasin kangutamisest hoolimata sammu ja jõudsin siiski enne tagant tulijaid finišisse. Mõni hetk hiljem jõudis kohale ka Atonen, kes sealsamas 100maratoni medali kaela sai - uhke värk.

Edasi kulges kõik kut ilusas talvemuinasjutus, anti küpsist ja kuuma teed, kuumaks oli köetud saun, lauale oli seatud raske töö tegijatele kosutuseks külmad õlled … mis  sa hing veel ihkad - kui et uut maratoni mida joosta … ja seda ei pea kaua ootama sest et, 25.jaanuaril on Pääsküla rabas jälle maraton, sedakorda Talvemaraton.

Kui sihukese tempoga maratone edasi korraldatakse saab varsti pea igas kuus Eestimaa pinnal kaks maratoni joosta, mõnes ka kolm, juhtub ka neli. Paistab, et aprilli kuu on veel Eestis katmata … ühtki maratoni korraldata … ehk ongi hea et hulludele üks kuu puhkust antakse … põrutavad väljamaale põrgulised, jooksevad ikkagi.

No comments:

Post a Comment